Racketsportplatform Playtomic biedt zijn gebruikers de kans om mede-eigenaar te worden via een investeringscampagne op Crowdcube. Het bedrijf, dat wereldwijd meer dan 4,7 miljoen spelers verbindt, nodigt zijn gemeenschap uit om bij te dragen aan de verdere groei.
De campagne is de eerste in zijn soort voor Playtomic en loopt van 5 tot en met 18 november. Via Crowdcube, een toonaangevend Europees investeringsplatform, kunnen sportliefhebbers en gebruikers investeren in het snelgroeiende platform.
Gebruikers worden mede-eigenaar
Playtomic ontwikkelde zich van een simpele boekingsapp tot een wereldwijd netwerk voor racketsporters. Met de campagne wil het bedrijf de betrokkenheid van zijn gebruikers vergroten door hen de mogelijkheid te geven mede-eigenaar te worden.
“Bij Playtomic geloven we dat onze gemeenschap niet alleen met ons moet spelen, maar ook mee moet kunnen bouwen aan onze toekomst,” zegt Félix Ruiz, medeoprichter en CEO van Playtomic. “Deze campagne draait om meer dan investeren in een bedrijf, het gaat om samen groeien, onze technologie verbeteren en een écht wereldwijde racketsportgemeenschap creëren. Onze gebruikers zijn niet alleen spelers of klanten, ze zijn het hart van Playtomic. En nu kunnen ze mede-eigenaar worden en samen met ons doorgroeien.”
Investeren in groei en innovatie
De opbrengst van de campagne wordt ingezet voor productontwikkeling, technologische vernieuwing, uitbreiding van de organisatie en toetreding tot nieuwe racketsporten zoals pickleball. Ook ondersteunt het de internationale schaalvergroting van het platform.
De timing van de campagne sluit aan bij de wereldwijde groei van padel. Volgens het Global Padel Report van Playtomic en PwC openen er gemiddeld 50 nieuwe padelclubs per week wereldwijd. Als marktleider speelt Playtomic hierin een centrale rol door padel en andere racketsporten toegankelijker te maken voor een groeiende gemeenschap.
Meer informatie over de campagne is te vinden op de officiële pagina van Crowdcube.
Racketsportplatform Playtomic biedt zijn gebruikers de kans om mede-eigenaar te worden via een investeringscampagne op Crowdcube. Het bedrijf, dat wereldwijd meer dan 4,7 miljoen spelers verbindt, nodigt zijn gemeenschap uit om bij te dragen aan de verdere groei.
De campagne is de eerste in zijn soort voor Playtomic en loopt van 5 tot en met 18 november. Via Crowdcube, een toonaangevend Europees investeringsplatform, kunnen sportliefhebbers en gebruikers investeren in het snelgroeiende platform.
Gebruikers worden mede-eigenaar
Playtomic ontwikkelde zich van een simpele boekingsapp tot een wereldwijd netwerk voor racketsporters. Met de campagne wil het bedrijf de betrokkenheid van zijn gebruikers vergroten door hen de mogelijkheid te geven mede-eigenaar te worden.
“Bij Playtomic geloven we dat onze gemeenschap niet alleen met ons moet spelen, maar ook mee moet kunnen bouwen aan onze toekomst,” zegt Félix Ruiz, medeoprichter en CEO van Playtomic. “Deze campagne draait om meer dan investeren in een bedrijf, het gaat om samen groeien, onze technologie verbeteren en een écht wereldwijde racketsportgemeenschap creëren. Onze gebruikers zijn niet alleen spelers of klanten, ze zijn het hart van Playtomic. En nu kunnen ze mede-eigenaar worden en samen met ons doorgroeien.”
Investeren in groei en innovatie
De opbrengst van de campagne wordt ingezet voor productontwikkeling, technologische vernieuwing, uitbreiding van de organisatie en toetreding tot nieuwe racketsporten zoals pickleball. Ook ondersteunt het de internationale schaalvergroting van het platform.
De timing van de campagne sluit aan bij de wereldwijde groei van padel. Volgens het Global Padel Report van Playtomic en PwC openen er gemiddeld 50 nieuwe padelclubs per week wereldwijd. Als marktleider speelt Playtomic hierin een centrale rol door padel en andere racketsporten toegankelijker te maken voor een groeiende gemeenschap.
Meer informatie over de campagne is te vinden op de officiële pagina van Crowdcube.
Gerelateerd

28 november 2025

28 november 2025

28 november 2025





