Het internationale communicatiecollectief The Play Group breidt zijn netwerk uit naar Nederland en België met de toetreding van het Doetinchemse PR-bureau Hidden Gems Agency.
The Play Group, opgericht door het bekroonde Britse bureau Playtime PR, bestaat uit gespecialiseerde bureaus die zich richten op speelgoed-, game- en familiemerken. Met de aansluiting van Hidden Gems versterkt het netwerk zijn aanwezigheid in de Benelux. Elk aangesloten bureau wordt geselecteerd op basis van gedeelde waarden, creativiteit en diepgaande marktkennis. Hidden Gems brengt hier een extra strategisch perspectief en uitgebreide expertise in mediarelaties binnen de regio in.
Hidden Gems werd opgericht door communicatieadviseur Ruben Kwaaitaal en staat bekend om zijn resultaatgerichte campagnes die creativiteit koppelen aan impact. Het bureau ontwikkelt contentstrategieën gericht op media, influencers en consumenten, met een sterke focus op speelgoed, gaming, technologie en entertainment.
Lesley Singleton, CEO van Playtime PR en oprichter van The Play Group, zegt hierover:
“We zijn erg blij met de komst van Ruben en zijn team. Hidden Gems brengt niet alleen strategisch inzicht en ervaring met internationale merken, maar ook een scherpe regionale focus. Daarmee is het een waardevolle aanvulling op ons netwerk.”
Ruben Kwaaitaal, oprichter van Hidden Gems, vult aan:
“De visie van The Play Group sprak me direct aan. We delen een praktische en strategische aanpak met een hoge standaard voor kwaliteit. Binnen dit netwerk breng ik diepgaande kennis van de Nederlandse en Belgische markt in, met een scherp oog voor hoe media hier werken en wat wel of niet resoneert.”
Het netwerk bestaat uit de volgende bureaus:
Playtime PR (Verenigd Koninkrijk en Ierland)
PlayWise Partners (Verenigde Staten)
blattert² (Duitsland en Oostenrijk)
Be Now Comunicacion (Spanje)
Pragmatika! (Italië)
The Monet Agency (Frankrijk)
Progressive PR & Communications (Australië)
Hidden Gems Agency (Nederland en België)
The Play Group gelooft in de kracht van spel, gecombineerd met doelgerichte creativiteit en strategische communicatie die resultaat oplevert. Het netwerk ontwikkelt campagnes die zowel opvallen als daadwerkelijk impact maken.
Het internationale communicatiecollectief The Play Group breidt zijn netwerk uit naar Nederland en België met de toetreding van het Doetinchemse PR-bureau Hidden Gems Agency.
The Play Group, opgericht door het bekroonde Britse bureau Playtime PR, bestaat uit gespecialiseerde bureaus die zich richten op speelgoed-, game- en familiemerken. Met de aansluiting van Hidden Gems versterkt het netwerk zijn aanwezigheid in de Benelux. Elk aangesloten bureau wordt geselecteerd op basis van gedeelde waarden, creativiteit en diepgaande marktkennis. Hidden Gems brengt hier een extra strategisch perspectief en uitgebreide expertise in mediarelaties binnen de regio in.
Hidden Gems werd opgericht door communicatieadviseur Ruben Kwaaitaal en staat bekend om zijn resultaatgerichte campagnes die creativiteit koppelen aan impact. Het bureau ontwikkelt contentstrategieën gericht op media, influencers en consumenten, met een sterke focus op speelgoed, gaming, technologie en entertainment.
Lesley Singleton, CEO van Playtime PR en oprichter van The Play Group, zegt hierover:
“We zijn erg blij met de komst van Ruben en zijn team. Hidden Gems brengt niet alleen strategisch inzicht en ervaring met internationale merken, maar ook een scherpe regionale focus. Daarmee is het een waardevolle aanvulling op ons netwerk.”
Ruben Kwaaitaal, oprichter van Hidden Gems, vult aan:
“De visie van The Play Group sprak me direct aan. We delen een praktische en strategische aanpak met een hoge standaard voor kwaliteit. Binnen dit netwerk breng ik diepgaande kennis van de Nederlandse en Belgische markt in, met een scherp oog voor hoe media hier werken en wat wel of niet resoneert.”
Het netwerk bestaat uit de volgende bureaus:
Playtime PR (Verenigd Koninkrijk en Ierland)
PlayWise Partners (Verenigde Staten)
blattert² (Duitsland en Oostenrijk)
Be Now Comunicacion (Spanje)
Pragmatika! (Italië)
The Monet Agency (Frankrijk)
Progressive PR & Communications (Australië)
Hidden Gems Agency (Nederland en België)
The Play Group gelooft in de kracht van spel, gecombineerd met doelgerichte creativiteit en strategische communicatie die resultaat oplevert. Het netwerk ontwikkelt campagnes die zowel opvallen als daadwerkelijk impact maken.
Gerelateerd

14 juli 2025

14 juli 2025

14 juli 2025